Plaťte bezpečně s Apple Pay
Stačí u terminálu pípnout hodinkami Apple Watch, iPhonem nebo iPadem.
Snadno zaplatíte v obchodě nebo vyberete hotovost z bezkontaktního bankomatu.
Platba je zabezpečená otiskem prstu, kódem nebo Face ID.
Kartu přidáte do Peněženky Apple na pár kliknutí
Budete potřebovat iPhone s aktivovanou funkcí NFC a nainstalovanou aplikací Home Credit.
1. Spusťte aplikaci Home Credit
Klepnutím na box přejděte na detail produktu.
2. Přejděte na detail karty
Dole v menu klepněte na položku Karta.
3. Klepněte na Přidat do Peněženky Apple
Dokončete proces přidání karty a můžete začít platit i vybírat z bankomatu mobilem nebo chytrými hodinkami.
Nebo si kartu přidejte do Peněženky Apple přímo.
Ještě od nás nemáte úvěr s kartou? Půjčíme vám až 250 000 Kč na cokoliv a splácet můžete každý měsíc, kolik chcete. Stačí poslat vždy aspoň minimální splátku. Nebo si vyřiďte Šikovný účet na výhodné nákupy online i v prodejnách.
Apple Pay – nejčastější dotazy
Pokud odpověď na svůj dotaz nenajdete tady, pomůžeme vám na čísle 542 100 111.
Co je Apple Pay a jak funguje?
Služba umožňující platby kartou prostřednictvím mobilního zařízení Apple s operačním systémem iOS a technologií NFC. Stačí svoji kartu registrovat do aplikace Peněženka Apple a můžete rychle a jednoduše platit svým iPhonem, Apple Watch i dalšími zařízeními od Applu. Za službu Apple Pay si společnost Apple ani naše společnost neúčtuje žádný poplatek.
Je možné mít v aplikaci Peněženka Apple více karet?
Ano, všechny naše bezkontaktní karty si můžete přidat do aplikace. Pokud máte v aplikaci víc karet, zvolíte si výchozí kartu. U každé platby si můžete volbu výchozí karty změnit dle vaší potřeby.
Co když se mi nedaří přidat kartu do aplikace Peněženka Apple?
Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná. V případě technického problému při registraci obdržíte SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat. Případně se můžete podívat na návod na stránkách Applu.
Je nutné zadávat při registraci karty do aplikace Peněženka Apple i jiné údaje?
Společnost Apple, poskytovatel služby Apple Pay, vyžaduje Apple účet neboli Apple ID. Pokud Apple ID ještě nemáte, vytvoříte si ho snadno na svém iPhonu nebo počítači. Případně můžete být vyzváni k aktualizaci nebo doplnění údajů v Apple ID.
Kde a jak je možné kartu v mobilním zařízení používat?
Platit můžete online a na všech bezkontaktních platebních terminálech a vybírat ze všech bezkontaktních bankomatů podporujících Apple Pay. Každou platbu je nutné přednastaveným způsobem potvrdit (Face ID, otisk prstu, bezpečnostní kód atd.). Potvrzení o zaplacení uvidíte bezprostředně po platbě na displeji mobilního zařízení.
Je to bezpečné?
Ano. Číslo vaší karty při placení s Apple Pay obchodník nevidí a není k dispozici v aplikaci Peněženka Apple, službě Apple Pay ani v mobilním zařízení. Každou platbu je nutné přednastaveným způsobem potvrdit (Face ID, otisk prstu, bezpečnostní kód atd.). Při ztrátě, krádeži, poškození nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku 542 100 111, kde vám kartu zablokujeme.
Musí být mobilní zařízení při platbě na bezkontaktním platebním terminálu připojeno k internetu?
Ne, není to nutné. Z důvodu bezpečnosti a správného fungování služby nicméně doporučujeme vaše mobilní zařízení připojit k internetu alespoň jednou za týden, případně se ujistit že je verze aplikace ve vašem zařízení aktuální.
Co dělat v případě, že se mi nedaří provést transakci?
Zkontrolujte, že máte správně zaregistrovanou kartu v aplikaci Peněženka Apple, vaše karta je stále aktivní a platná a máte na ní dost peněz. Ujistěte se, že se pokoušíte platit na bezkontaktním platebním terminálu. V případě že se vám s kartou v mobilním zařízení i tak nedaří zaplatit, kontaktujte naši klientskou linku.
Kde můžu vidět historii transakcí provedených prostřednictvím mobilního zařízení?
Transakce uskutečněné mobilním zařízením najdete v aplikaci Peněženka Apple v detailu karty (zobrazíte si jen transakce daným zařízením). Kompletní historii transakcí kreditních karet, které máte od nás, najdete v aplikaci Home Credit, v měsíčním výpise nebo ve Správci financí.
Do kdy platí karta registrovaná v mobilním zařízení?
Karta registrovaná v mobilním zařízení (tzv. token) platí maximálně 36 měsíců od registrace do aplikace Peněženka Apple. Ovlivňuje ji ale také platnost fyzické nebo virtuální platební karty. V případě, že vám vyprší platnost tokenu (karty v mobilním zařízení), je nutné kartu z aplikace Peněženka Apple odstranit a registrovat znovu. Pokud dřív přestane platit fyzická/virtuální platební karta, stačí si aktivovat nově zaslanou platební kartu. Aktivací se automaticky spáruje s tokenem karty v mobilním zařízení. Pokud vám karta nepřijde, kontaktujte naši klientskou linku 542 100 111.
Jak postupovat, když ztratím mobilní zařízení?
Při ztrátě, krádeži, poškození karty nebo jejím neoprávněném použití v mobilním zařízení volejte naši klientskou linku 542 100 111, kde vám kartu zablokujeme. Zařízení Apple můžete vzdáleně uzamknout přihlášením se k vašemu Apple účtu přes webovou službu iCloud.
Co když si pořídím nové mobilní zařízení?
Při pořízení nového mobilního zařízení je znovu potřeba zaregistrovat kartu do aplikace Peněženka Apple. Pokud již staré mobilní zařízení nebudete používat nebo ho případně budete dávat k dispozici jiné osobě, nezapomeňte odebrat kartu z aplikace Peněženka Apple. Nebojte se, odebrání z aplikace Peněženka Apple nemá žádný vliv na vaši fyzickou nebo virtuální platební kartu. Tu můžete používat dál.