Nakupujte na internetu jednoduše, rychle a bezpečně. S naší mobilní aplikací potvrdíte online platbu kartou na pár kliknutí.
Výhody potvrzování plateb v aplikaci
Vše vyřídíte rychle a bez opisování SMS kódu.
Přístup do aplikace je dokonale zabezpečený.
Jak to funguje?
-
1. Kliknete na oznámení v telefonu.
Poté se přihlásíte do aplikace kódem, otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.
-
2. Zkontrolujete údaje k platbě.
Pokud je vše v pořádku, kliknete na tlačítko „Potvrdit“.
-
3. Potvrdíte transakci.
Platbu potvrdíte stejným způsobem, kterým se přihlašujete do aplikace.
-
4. A máte hotovo!
Během chvilky vám platbu potvrdí i prodejce.
-
DŮLEŽITÉ!
Aby vše fungovalo, jak má, je nutné v nastavení aplikace povolit zasílání oznámení.
V případě, že naši aplikaci nemáte nebo ji nebudete moci použít, bude nutné platbu potvrdit SMS kódem a také trvalým šestimístným kódem ePIN.
Tento kód posíláme SMS zprávou den po aktivaci nové karty a je potřeba si jej důkladně zapamatovat.
Nejčastější otázky
Co je ePIN?
ePIN je šestimístný kód, který se používá pro potvrzování plateb na internetu. Pokud si nechcete pamatovat další kód, můžete platby jednoduše potvrzovat pomocí naší mobilní aplikace, kterou stáhnete v Google Play nebo App Store.
Kdy potřebuji ePIN?
Každou platbu kartou na internetu je potřeba potvrdit ve dvou krocích. Nejprve zadáním unikátního ePINu a následně opsáním kódu, který vám přijde v SMS zprávě. Pokud si nechcete pamatovat další kód, můžete platby jednoduše potvrzovat pomocí naší mobilní aplikace, kterou stáhnete v Google Play nebo App Store.
Musím ePIN používat?
Pokud se chcete vyhnout používání ePINu, nejjednodušší a nejbezpečnější způsob, jak potvrzovat internetové transakce, je v naší mobilní aplikaci. Stačí si ji naistalovat, přihlásit se a povolit zasílání oznámení. Transakci na internetu po přihlášení jen potvrdíte, takže nemusíte zdlouhavě opisovat SMS kódy a ani si pamatovat svůj ePIN.
Kde ePIN najdu?
ePIN posíláme SMS zprávou na váš mobil následující den po aktivaci karty.
Co když ePIN zapomenu?
Pokud zapomenete ePIN, kontaktujte naši klientskou linku. Opětovné zaslání ePINu je zdarma.
Žádost o potvrzení platby nepřišla. Čím to může být?
Potvrzení online platby funguje u obchodníků, kteří podporují službu 3D Secure a mají sídlo v EU. Pokud se sídlo obchodníka nachází mimo EU, platba kartou proběhne bez nutnosti ji potvrzovat tímto způsobem.
V případě potřeby volejte na kontaktní telefonní číslo:
Home Credit a.s.
542 100 111