Administrativní posila pro tým IT bezpečnost • Home Credit a.s.

Přidej se k nám, #unasjedobre

JOB 02755 desktop 1458x1017px 04

Administrativní posila pro tým IT bezpečnost

  • Plný úvazek
  • Brno

Zajímáš se o IT, ale nevidíš se jako čistokrevný ajťák? Máš rád/a věci pod kontrolou, zorganizované, uklizené a dotažené do detailu? Chceš být součástí týmu IT bezpečnost, a  přitom neztratit kontakt s realitou běžného provozu firmy? Pak bys mohl/a být přesně tím, koho hledáme.

V týmu IT bezpečnost právě hledáme novou posilu pro roli, která kombinuje administrativu, orientaci v bezpečnostních procesech a  velkou dávku samostatnosti. Není to ale klasická administrativa - dostaneš se k věcem, které mají reálný dopad na to, jak Home Credit jako celek funguje. Ať už jde o úpravy interních směrnic, správu práv nebo bezpečnostní opatření, tvůj podpis pod nimi nebude pouze formální. Naopak - tvoje práce bude vidět. A co je nejlepší, díky své iniciativě a proaktivitě můžeš ovlivnit fungování celé firmy, ať už nápadem, originálním článkem nebo novým procesem.

V čem je tato pozice specifická?

Nejsme typické IT. A to platí i pro náš tým. Budeš součástí 6členného oddělení bezpečnosti, kde je pro většinu z nás kyberbezpečnost životním stylem, ale tvoje role bude stát trošku stranou. V tom nejlepším slova smyslu. Spolu s kolegou Michalem budete v týmu tvořit samostatné jednotky, které mají jiný typ práce a možná i zájmů. To může být náročné pro někoho, kdo se potřebuje opírat o kolektiv - hledáme někoho, kdo se nebojí stát si za svou agendou a umí pracovat sám za sebe. Jedná se o skvělou příležitost najít si vlastní rytmus a postupně si “ošéfovat” svou agendu.

Vedoucí týmu Vojta ti ovšem bude oporou - každý týden si spolu sednete a nastavíte priority. Jinak má tvůj budoucí tým pravidelné porady 2x týdně a zbytek funguje na domluvě. Na domluvě je i docházka do kanceláře. Přesto, že jedeme v režimu 3 dny v kanceláři a 2 dny vzdáleně, u některých činností je nutné být přítomen/a fyzicky na Titaniu.

Co Tě u nás čeká:

  • Administrativa spojená s IT bezpečností: správa přístupových práv či aktualizace interních směrnic, registrů, metodik či návodů.
  • Podílení se na řízení interních směrnic: jejich revize, návrhy i údržba.
  • Správa malých práv, posuzování nových nástrojů.
  • Analýza malware: radíš s jeho odstraněním a navrhuješ preventivní opatření.
  • Pomoc zajistit bezpečnostní procesy.
  • Komunikace napříč celým Home Creditem.

První měsíce budou hodně o administrativě a získávání přehledu, ale jakmile se zorientuješ, dostaneš prostor si agendu přetvořit podle sebe. Budeš se moct zapojit i do širších aktivit týkajících se IT bezpečnosti nebo třeba interní osvěty.

Co určitě oceníme:

  • Angličtinu min. na úrovni B2.
  • Výbornou znalost MS365, především Excel.
  • Základy administrace operačních systémů (např. základní orientaci v právech, uživatelské nastavení, atd.).
  • Umíš komunikovat s lidmi, ale zvládneš i efektivně pracovat jako samostatná jednotka.
  • Samostatnost a zodpovědnost - nebudeme ti stát za zády a potřebujeme se na tebe spolehnout.
  • Flexibilitu, kreativitu a otevřenost k novým výzvám.
  • Orientovat se v informacích - umíš si je najít, utřídit a efektivně s nimi pracovat.

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Stabilní tým: Pracujeme v přátelském prostředí s otevřenou komunikací.
  • Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem a možnost flexi office.
  • Zábavné teambuildingy: Těš se na společné akce.
  • Skvělé kanceláře: Sídlíme v budově Titania blízko brněnského hlavního nádraží a Ježíšek nám nadělil zbrusu nový kabátek našich kanceláří.
  • Podpora rozvoje: Vzdělávání a kariérní růst jsou pro nás důležité.

Na jaké benefity se můžeš těšit: 

  • 5 týdnů dovolené + 5 dní pracovního volna navíc.
  • Hybridní režim v momentě, kdy se zapracuješ.
  • Příspěvek na stravné a penzijní pojištění.
  • 20 dní placeného volna po každých 5 letech.
  • Možnost parkování.
  • Slevy na produkty Home Creditu a také u našich partnerů. 

Jak probíhá výběrové řízení? 

  1. Telefonický hovor na 10-15 min s naší recruiterkou, Simonou nebo Andreou.
  2. Osobní setkání s HRBP pro IT, Monikou a samozřejmě s Vojtou, vedoucím týmu, který ti pozici detailněji představí.

Klikni na tlačítko pod inzerátem a dej nám o sobě vědět. Těšíme se na setkání! 

Monika Antalova

Monika Antalová
HR business partner