Strážce technické pohody zaměstnanců • Home Credit a.s.

Přidej se k nám, #unasjedobre

JOB 02755 desktop 1458x1017px 04

Strážce technické pohody zaměstnanců

  • Plný úvazek
  • Brno

Do týmu Uživatelské podpory hledáme parťáka, který rozumí technologiím i lidem. Primárně totiž budeš pomáhat svým kolegům z celé firmy řešit různorodé IT požadavky - od resetu hesla přes zprovoznění tiskárny až po předání notebooku nováčkovi. Cíl je tedy jasný - postarat se o technickou pohodu našich kolegů. Chceme mezi sebe někoho, kdo už nějaké zkušenosti ze stejné či podobné role má a stejně tak má chuť přinés k nám vlastní zkušenosti a nápady.

O čem tato role je?

  • Budeš první kontakt pro naše kolegy v momentě, kdy si nebudou vědět rady s technikou - na helpdesk lince, po e-mailech či v Teamsech. Požadavky se také zadávají přes náš interní tiketovací nástroj Getmore.
  • Rozmanitost náplně práce. Od klasické operativy (nastavení techniky, reinstalace, příprava notebooku, tiskárny), přes monitoring systémů až po občasné zapojení do menších projektů. V minulosti nám pod rukami vznikla například aplikace sloužící pro rezervaci parkovacích míst našich zaměstnanců nebo appka, díky které si dnes objednáváme kafe v naší Coffee Zone.
  • Někdy vyrazíš na pobočky. Proto potřebujeme aktivního řidiče.
  • Směny máme ranní i odpolední. Někdy budeš pracovat z domova, jindy z Titania, vše je o týmové domluvě a nastavení tak, aby to vyhovovalo všem.
  • Pohotovosti se občas nevyhneš, ale plánují se flexibilně v rámci celého týmu. Výjimečně se v kancelářích potkáme i o víkendu (např. během výpadku elektřiny), ale většinou jsou nám k ruce naši brigádníci, kteří víkendy vykrývají.
  • Nečekej nudnou rutinu. Učíme se stále nové věci a postupy. A když něco nejde, hledáme cesty, jak to udělat jinak. Tak, aby to šlo.

Co u nás najdeš?

  • Zaškolení na míru. První týdny budeš mít po boku Rosťu a Martina. Pomůžou ti se vším, co budeš potřebovat. Máme zpracované metodiky a vždy bude na blízku někdo, kdo poradí a pomůže.
  • Lidské prostředí bez zbytečných formalit. Tykáme si, neřešíme denní reporty. Když je potřeba, uděláme si stand-up. Jinak si každý z nás řídí práci sám.
  • Týmová spolupráce. Tým má 6 členů, atmosféra je uvolněná a na věcech se domlouváme. Vedoucí týmu Vlasta tvrdí, že až na něj je tým mladý, a my mu to věříme :).
  • Zábava i mimo práci. Týmový výlet dvakrát do roka, společné jídlo v zasedačce nebo posezení na letní zahrádce. Snažíme se si to tu dělat hezké.

Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenosti ze stejné či obdobné pozice. Víš, co obnáší IT podpora, ideálně v prostředí helpdesku.
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Flexibilitu, komunikativnost, prolidský přístup.
  • Základy a především zájem o oblast AI.

Na jaké benefity se můžeš těšit: 

  • 5 týdnů dovolené + 5 dní pracovního volna navíc.
  • Hybridní režim v momentě, kdy se zapracuješ.
  • Příspěvek na stravné a penzijní pojištění.
  • 20 dní placeného volna po každých 5 letech.
  • Možnost parkování.
  • Slevy na produkty Home Creditu a také u našich partnerů.

Jak probíhá výběrové řízení? 

  1. Telefonický hovor na 10-15 min s naší recruiterkou, Simonou nebo Andreou.
  2. Osobní setkání s HRBP pro IT, Monikou a samozřejmě i s Vlastou, vedoucím týmu, který ti pozici detailněji představí.

Klikni na tlačítko pod inzerátem a dej nám o sobě vědět. Těšíme se na setkání! 

Knapek Vlastimil

Vlastimil Knápek
Vedoucí oddělení

Monika Antalova

Monika Antalová
HR business partner