Ostatní informace
Nenašli jste odpověď?Volejte 540 100 100.
Na co se nejčastěji ptáte?
Kde máte pobočky?
Na rozvoji naší pobočkové sítě pracujeme usilovně každým dnem. Aktuální seznam poboček, včetně adres a kontaktů najdete zde.
Jak mám změnit své osobní údaje?
Když potřebujete změnit své osobní údaje, stáhněte si formulář, vyplňte do něj prováděné změny a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno. Osobní údaje lze také jednoduše změnit ve Správci financí.
Musím nahlašovat, když změním zaměstnání?
Ano, i tuto změnu byste nám měl nahlásit. Nejlepší je, když si stáhnete na webu formulář, všechny změny v něm vyplníte a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno.
Co je Správce financí?
Správce financí je jednoduchý způsob, jak mít kdykoli k dispozici veškeré informace o vašich úvěrech. Můžete zde kontrolovat pohyby na úvěrovém účtu, měnit zde nastavení splátek nebo osobní údaje.
Nemůžu se dostat do Správce financí, co mám dělat?
Zkontrolujte si, že zadáváte správné přihlašovací jméno a heslo. Pokud jste jeden z údajů zapomněl, postupujte podle návodu na spravcefinanci.cz. Po ověření vašich údajů vám zašleme přihlašovací jméno, nebo heslo na e-mail.
Kde se dozvím, jestli byla moje splátka uhrazená?
Přehled evidovaných splátek najdete vždy ve Správci financí. Případně můžete zavolat na Klientské centrum 542 100 100.
Kde se dozvím podrobnější informace o úvěru?
Veškeré informace o vašem úvěru jsou pro vás připravené ve Správci financí. Zjistíte tam:
• výše půjčky a datum schválení,
• číslo své úvěrové smlouvy,
• stav splátky (uhrazená/neuhrazená),
• datum příští splátky,
• instrukce k platbě (výše splátky, číslo účtu, variabilní symbol, QR a Sazka kód),
• splátkový kalendář,
• zaplacené splátky a mimořádné splátky,
• počet splátek, které zbývá doplatit,
• podrobnosti o pojištění.
Jak můžu požádat o některý z vašich produktů?
O naše produkty můžete požádat online nebo telefonicky. V případě nákupu na splátky a koupě auta na splátky o naše financování žádáte osobně přímo u prodejce.
Kdy a jak se s vámi můžu spojit?
Naši operátoři jsou vám k dispozici na Klientské lince 542 100 100 každý všední den od 8 do 17 hodin. Případně nám můžete napsat e-mail na info@homecredit.cz.
Klientská linka zrovna nefunguje, co mám dělat?
Vyčkejte prosím se svým dotazem do chvíle, kdy bude Klientská linka opět v provozu, nebo nám napište e-mail na info@homecredit.cz
Jak nahlásit neetické nebo jinak pochybné chování?
Záleží nám na Vaší spokojenosti a chceme vždy dostát našim hodnotám. Pokud máte pocit, že se naši zaměstnanci nebo snad přímo Home Credit a.s. k Vám chovali neeticky, v rozporu s právními předpisy nebo jinak pochybně, můžete nám poslat zprávu na naši Etickou linku: etickalinka@homecredit.cz. Prostřednictvím naší Etické linky, stejně jako osobně přímo pověřenému zaměstnanci oddělení Compliance můžete podat i oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů. Toto oznámení pak posuzují pověření zaměstnanci oddělení Compliance nebo oddělení Interní audit. Oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů můžete podat také Ministerstvu spravedlnosti (více se dozvíte zde). Etický kodex najdete v sekci Obecné dokumenty zde.