Poradna - nejčastější dotazy ke konsolidaci půjček • Home Credit a.s.

Splácení

Vyberte, co potřebujete vyřešit.

2087 poradna 1944x1356px c1227acb 36ae1c36dc1df4a942ef08c7befeb028

Kde najdu splátkový kalendář?

Na co se nejčastěji ptáte?

Splácení

Jakým způsobem můžu konsolidaci splácet?

Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého běžného účtu, složenkami nebo přes terminál Sazky.

Kdy mám poslat první splátku?

Termín splatnosti první splátky je vždy za měsíc od data, kdy jsme proplatili konsolidaci. Po proplacení vaší smlouvy vám pošleme oznámení, že se tak stalo a kdy je datum 1. splátky.

Na jaké číslo účtu mám konsolidaci splácet?

Splátky posílejte na účet 2011010000/6000. Jako variabilní symbol uveďte číslo své úvěrové smlouvy, který najdete v jejím pravém horním rohu nebo v internetové aplikaci www.SpravceFinanci.cz.

Stačí, když vám splátku pošlu v den splatnosti splátky?

Pokud ji budete platit přes terminál Sazky, tak ano, protože je platba u nás ještě tentýž den. V ostatních případech ji prosím pošlete s dostatečným předstihem, protože datum splatnosti znamená termín, kdy má být splátka na našem účtu. Bankovní převod doporučujeme provést 3 dny před termínem splatnosti a platbu složenkou 5 dní před datem splatnosti.

Budete si splátku konsolidace strhávat inkasem?

Bohužel zatím ne. Inkaso splátek zatím u konsolidace neumožňujeme. Splátky můžete platit složenkou, bankovním převodem nebo na terminálech Sazky.

Když mi nevyhovuje datum splatnosti, můžu si ho změnit?

Ano. Pokud vám nevyhovuje termín 2. a dalších splátek, zavolejte nám na zákaznickou linku 542 100 100. Termín změníme po telefonu.

Nevyhovuje mi způsob úhrady splátek, můžu si ho změnit?

Ano. Splátky nám můžete posílat bankovním převodem, složenkou nebo přes terminál Sazky. Je jen na vás, jakým způsobem daný měsíc splátku zaplatíte. Důležité je, aby splátka dorazila pod správným variabilním symbolem na správný bankovní účet. Platební údaje najdete vždy ve své úvěrové smlouvě nebo v internetové aplikaci www.Spravcefinanci.cz.

Nevyhovuje mi výše splátky, můžu si ji změnit?

Ano. Pokud máte ke smlouvě sjednanou službu Změna výše a počtu splátek, stačí jen zavolat našim operátorům na telefonní číslo 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu sjednanou nemáte, můžete si splátku také upravit za poplatek 199 Kč. Opět stačí zavolat našim operátorům na telefonní číslo 542 100 100.

Je možné si splátky odložit?

Ano. Pokud máte ke smlouvě sjednanou službu Odklad splátek, stačí jen zavolat našim operátorům na telefonní číslo 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu sjednanou nemáte, můžete si splátku odložit jednorázově za poplatek 199 Kč. Opět stačí zavolat našim operátorům na telefonní číslo 542 100 100.

Splátka mi odešla bez variabilního symbolu. Co mám dělat?

Nevadí, platbu dohledáme a přiřadíme k vaší smlouvě. Potřebujeme jen vědět, kdy a z jakého čísla účtu platba odešla. Doklad o úhradě nám prosím zašlete na e-mailovou adresu info@homecredit.cz.

Můžu konsolidaci splatit předčasně? Za jakých podmínek?

Konsolidaci můžete u nás kdykoliv předčasně splatit bez jakýchkoliv poplatků. Jen nám o tom dejte předem vědět, abychom vám řekli, kolik přesně zbývá doplatit.

Můžu posílat mimořádné splátky a úvěr si tak dříve doplatit?

Ano, mimořádné splátky můžete posílat kdykoliv, jen nám dejte předem vědět. Mimořádnou splátkou si snížíte celkový přeplatek a ušetříte na úrocích.

Nemám na úhradu splátek, co mám dělat?

Pokud k takové situaci dojde, zavolejte nám ještě před termínem splatnosti splátky na klientskou linku 542 100 100. Vždy existuje nějaké řešení a my uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli, pokud s námi budete aktivně komunikovat.