Kdy a kam mám poslat splátku? - návod pro Android
Stáhněte si naši mobilní aplikacia mrkněte na video, jak se pohodlně zaregistrovat.
1. Spusťte aplikaci
Spusťte mobilní aplikaci Home Credit a klikněte na produkt, který vás zajímá.
2. Klikněte na „ZAPLATIT“
V detailu produktu najdete vše podstatné o splátce. Pokračujte kliknutím na „ZAPLATIT“.
3. Zvolte aplikaci banky
Nejrychleji zaplatíte přes aplikaci své banky. Pokud ji máte nainstalovanou v mobilu, vyberte ji.
INFO: Aktuálně takto platbu urychlíte u Komerční banky, České Spořitelny, Monety, Raiffeisen Bank, Creditas a Air Bank.
4. Zkontrolujte a potvrďte
Po přihlášení do aplikace vaší banky se automaticky načtou údaje o splátce a vy je pak jen potvrdíte nebo před potvrzením upravíte, jak budete chtít.
5. Nebo využijteQR kód
Pokud nemůžete použít aplikaci banky, klikněte na třetí obrazovce dole na nápis „Zobrazit QR kód ke splátce“. Využijete ho například pro platbu na terminálu společnosti Sazka.
Vše najdete ve výpisu
TIP: Výši a termín dalších splátek najdete v pravidelném měsíčním výpise nebo ve splátkovém kalendáři. Podle typu vašeho úvěru.
Podívejte se, jak je to snadné