Splácení a výpisy
Zjistěte, jak správně a včas splácet.
Kdy a kam mám poslat splátku?
Jak zjistím, jestli mám zaplacenou splátku?
Kde najdu měsíční výpis?
Co znamenají položky ve výpisu?
Na co se nejčastěji ptáte?
Jakými způsoby můžu splácet Flexibilní půjčku?
Máte na výběr ze tří způsobů
1. Bankovním převodem z běžného účtu. Důležité je správně vyplnit platební údaje. Zadání platebních údajů vám usnadní QR kód, který najdete v mobilní aplikaci. Pokud máte telefon s Androidem, můžete platit jednoduše proklikem do mobilního bankovnictví.
2. Na terminálu SAZKA, kde stačí předložit QR kód, který najdete na výpisu nebo v mobilní aplikaci. Za tento způsob platby si SAZKA může účtovat poplatek, který zaplatíte zároveň se splátkou.
3. Složenkou, kdy úhrada proběhne do tří pracovních dní a zaplatíte za ni na České poště vyšší poplatek. Proto vám doporučujeme jeden ze dvou výše uvedených způsobů splácení.
Můžu změnit způsob, kterým posílám splátku?
Ano, způsob úhrady splátky si volíte sami a hlásit dopředu nám jej nemusíte. Přesto vám doporučujeme posílat splátky bankovním převodem, neboť jde o jeden z nerychlejších a nejlevnějších způsobů její úhrady.
Měnit můžete i účet, ze kterého nám splátky posíláte. Dejte si ale pozor, abyste uvedli správně číslo účtu a variabilní symbol.
Můžu si nastavit na splácení trvalý příkaz?
Trvalý příkaz je možné si nastavit, pokud máte každý měsíc stejnou splátku. Výhodou Flexibilní půjčky je, že můžete každý měsíc platit jinou splátku (nejméně však stanovenou minimální), bez nutnosti nám to dopředu hlásit. Pokud si tedy trvalý příkaz nastavíte, můžete i tak kdykoliv poslat jakoukoli částku navíc.
TIP: Pokud si změníte výši úvěrového rámce, nezapomeňte si upravit také výši částky v trvalém příkazu.
Kde zjistím variabilní symbol a číslo účtu, na který mám splátku poslat?
Na začátku každého měsíce vám pošleme výpis, kde platební údaje najdete hned na první stránce nahoře. Výpis vám zasíláme na e-mail, nebo poštou. Najdete ho samozřejmě taky v naší mobilní aplikaci.
TIP: Podívejte se na návod, co jednotlivé položky ve výpisu znamenají.
TIP: Pokud vám chodí výpisy poštou, ale nechcete na ně čekat, nechte si je posílat raději na e-mail. Stačí nám zavolat na linku 542 100 100 a způsob zasílání výpisu změníme.
Platební údaje včetně výše splátky zjistíte jednoduše v mobilní aplikaci. Podívejte se na návod pro Android, nebo pro iOS.
Jakou musím poslat splátku?
Každý měsíc bude potřeba zaplatit alespoň stanovenou minimální splátku. Najdete ji na výpisu nebo v mobilní aplikaci, kde ji můžete i rovnou jednoduše zaplatit. Samozřejmě můžete posílat jakoukoliv vyšší částku, než je minimální splátka. Když budete splácet pravidelně vyšší splátku, ve výsledku zaplatíte méně na úrocích.
Splátku můžete zaplatit pohodlně pomocí QR kódu, nebo prokliku do mobilního bankovnictví (na toto je nutný telefon s Androidem).
Kdy nejpozději musím poslat splátku?
Splátku je potřeba poslat tak, aby nejpozději 20. dne v měsíci byla na našem účtu. Vždy záleží na způsobu úhrady splátky, který si zvolíte:
• Při platbě okamžitým bankovním převodem stačí poslat splátku v den splatnosti. Máme ji u nás totiž hned.
• Při platbě standardním bankovním převodem pošlete splátku alespoň 2 pracovní dny před datem splatnosti.
• Při platbě na terminálu SAZKA stačí poslat splátku v den splatnosti. Na účet nám dorazí peníze do jednoho dne, ale s datem odeslání platby.
• Při platbě složenkou pošlete splátku nejméně 5 dní před datem splatnosti.
Kdy mi dojde výpis?
Výpis vám pošleme vždy nejpozději pátý pracovní den v měsíci. Na e-mail vám dojde ihned, poštou většinou kolem 10. dne v měsíci.
Ihned po vygenerování výpis najdete také v naší mobilní aplikaci.
Výpis mi chodí poštou a chci ho dostávat na e-mail. Jak na to?
Zavolejte nám na 542 100 100 a způsob zasílání výpisu vám obratem změníme. Příští měsíc vám výpis pošleme už na e-mail, na kterém se domluvíme.
Musím splátku poslat celou najednou, nebo ji můžu poslat po částech?
Celou splátku můžete klidně poslat v několika menších částkách. Důležité je, aby byla celá (alespoň stanovená minimální) splátka na našem splátkovém účtu nejpozději 20. dne v měsíci.
Můžu poslat vyšší splátku?
Samozřejmě, u Flexibilní půjčky můžete každý měsíc platit jakoukoli vyšší splátku, než je stanovená minimální splátka. Hlásit nám to nemusíte. Jednoduše zaplaťte víc.
Splátka mi odešla bez variabilního symbolu nebo bez něj. Co mám dělat?
Splátky bez variabilního symbolu, nebo s chybným variabilním symbolem, si sami hlídáme. Pokud nám taková splátka přišla z účtu, ze kterého pravidelně splácíte, sami ji k vašemu úvěru přiřadíme. Zkontrolujte historii plateb a stav splátky v mobilní aplikaci. Pokud vidíte, že je zaplacená, není nutné nic dalšího dělat.
POZOR: Kromě úhrady okamžitým bankovním převodem splátku nedostaneme hned, ale až s časovou prodlevou. Vždy záleží na způsobu, kterým jste splátku poslali. Více o délce platby najdete u otázky Kdy nejpozději musím poslat splátku.Pokud v aplikaci ani po příslušné době splátku nevidíte jako uhrazenou, zavolejte nám na číslo 542 100 100. K hovoru si připravte údaje o platbě (číslo účtu, ze kterého splátka odešla, její výši a datum odeslání). Nebo nám pošlete potvrzení o platbě na e-mail info@homecredit.cz. Na základě těchto údajů splátku dohledáme a necháme ji přiřadit k vašemu úvěru.
Můžu celou Flexibilní půjčku doplatit předčasně?
Ano, zbývající dlužnou částku můžete kdykoli splatit předčasně. A je to zcela zdarma. Vždy nám o tom dejte radši předem vědět, abychom vám vypočítali, kolik přesně zbývá doplatit.
Po doplacení vám Flexibilní půjčka zůstane aktivní a splacené peníze si můžete kdykoliv opakovaně vyčerpat. Například si je můžete převést na bankovní účet, nebo si požádat o platební kartu a vybrat peníze z bankomatu, nebo zaplatit v obchodě.
V případě, že potřebujete Flexibilní půjčku po doplacení zároveň i ukončit, zavolejte nám na 542 100 500, nebo nám pošlete na e-mail info@homecredit.cz výpověď smlouvy o revolvingovém úvěru s vlastnoručním podpisem (stačí nám čitelný sken nebo fotografie dokumentu).
Můžu si splátku odložit, když nemám peníze na její zaplacení?
Ano, splátku si odložit můžete. Musíte ale splnit podmínky pro využití odkladu a může vám za něj být účtován poplatek (podrobnosti najdete v úvěrových podmínkách). Během odkladu splátky se i nadále úročí dlužná částka. Odklad splátky neprodlužuje bezúročné období.
O odklad nás požádáte na lince 542 100 100 nebo na e-mailu info@homecredit.cz.