Radost z nového každé dva roky
Užívejte si nejmodernější zařízení bez zbytečných investic.
Plaťte za používání, ne za vlastnictví. Vše vyřídíte online na pár kliků.
Po ukončení pronájmu zařízení jednoduše vrátíte a my se postaráme o jeho další využití.
Super. Jednoduchý. Pronájem.
Pronájem Cashtec Upgrade je společný projekt Mobil Pohotovosti a Home Creditu. Jsme odborníci na prodej elektroniky a financování. Máme za sebou 25 let zkušeností a stovky tisíc spokojených zákazníků.
Proč si zařízení pronajmout a ne koupit?
Žádné velké výdaje
Platíte pouze za používání, nikoliv za vlastnictví. Zařízení na konci pronájmu vrátíte a jednoduše si vyberete nové.
Vždy nejnovější modely
Každé 2 roky si můžete vyměnit staré zařízení za nové. Bez zbytečných nákladů a starostí s prodejem použité techniky.
Snadné sjednání online
Rychle, bez papírování a kompletně online. Žádné návštěvy bank nebo komplikované smlouvy.
Jak pronájem Cashtec Upgrade funguje?
Vyberte si zařízení Prohlédněte si nabídku Mobil pohotovosti. Najdete tam nejnovější iPhony, Samsungy a další oblíbené značky.
Odešlete objednávku online Klikněte na tlačítko pronajmout a pokračujte jako při nákupu. Přidejte příslušenství, vyplňte potřebné údaje a odešlete objednávku.
Potvrdíme si žádost Během několika minut ověříme vaše údaje a potvrdíme, že vám můžeme pronájem poskytnout.
Zařízení doručíme až k vám Vyberte si doručení domů nebo vyzvednutí na prodejně Mobil Pohotovost.
Prohlédněte si aktuální nabídku nejnovějších telefonů iPhone, Samsung a dalších oblíbených značek a vyberte si svůj vysněný model ještě dnes.
Výhody pronájmu Cashtec Upgrade
Nemusíte si dělat starosti ohledně záruky a možných poruch – záruční opravy jsou po celou dobu pronájmu v ceně. V případě reklamace navíc okamžitě získáte náhradní zařízení, abyste mohli fungovat. Vše je nastaveno tak, aby byl celý proces co nejjednodušší a nejpohodlnější.
Pronájem je nejen flexibilní, ale také rychlý a snadno ho vyřídíte z pohodlí svého domova. Nemusíte někam cestovat nebo trávit čas složitým vyřizováním. Na konci pronájmu si jednoduše vyberete nové zařízení, které lépe odpovídá vašim aktuálním potřebám, a můžete snadno přejít na nový pronájem, aniž byste řešili starosti s prodejem starého vybavení.
Zařízení, které vrátíte po skončení pronájmu, využijí další uživatelé, nebo zajistíme jeho ekologické zpracování. Tím společně pomáháme šetřit omezené zdroje. Celý proces jsme navrhli tak, aby měl co nejmenší dopad na životní prostředí a podpořil udržitelné využívání elektroniky.
Kdo jsme?
Mobil Pohotovost – specialista na elektroniku s 25 lety zkušeností a širokou nabídkou zařízení.
Home Credit – profesionál ve financování s miliony spokojených zákazníků.
Zapomeňte na zastaralé technologie nebo zbytečné investice. Pronájem s Cashtec Upgrade je jednoduchý a výhodný.
Často kladené otázky
Jaké jsou podmínky pronájmu?
Pro pronájem zařízení je potřeba mít alespoň 18 let a splňovat podmínky Home Credit a.s.
Na jak dlouho se smlouva o pronájmu uzavírá?
Smlouva je uzavřena na dobu 24 měsíců.
Můžu pronajaté zařízení vrátit dřív?
Ano, to je možné! Do 14 dnů od uzavření smlouvy o pronájmu můžete odstoupit bez jakýchkoli poplatků – to zaručuje zákon. Po uplynutí této doby můžete smlouvu o pronájmu kdykoli vypovědět i bez uvedení důvodu. V případě výpovědi smlouvy vám však může být účtován poplatek za předčasné ukončení podle našich obchodních podmínek.
Jak často a kolik budu platit?
Pronájem se platí jednou za měsíc. První platbu odešlete ke stejnému dni v následujícím měsíci, kdy jste si převzali zboží. Přesný rozpis všech splátek pronájmu najdete pohodlně v mobilní aplikaci Home Credit.
Mohu si zařízení na konci pronájmu odkoupit?
To bohužel není možné. Zařízení po celou dobu pronájmu zůstává ve vlastnictví společnosti Home Credit. Pronájem je služba, která vám zajišťuje neustále dostupný nejnovější model zařízení.
Co dělat, když mi zařízení někdo ukradne?
Jednoduše nám přes mobilní aplikaci Home Credit popíšete, co se stalo. Pokud jde o krádež, doložíte nám protokol od Policie ČR. Kolegové s vámi pak vše potřebné vyřeší.
Jak postupovat, pokud potřebuji zařízení reklamovat?
Reklamaci nahlásíte v vyplněním protokolu v uživatelském účtu Mobilní pohotovosti. Pak se s ním stavíte na jedné z poboček Mobilní pohotovosti a předáte zařízení k vyřízení, nebo protokol odešlete online a zařízení do Mobilní pohotovosti pošlete poštou. Seznam poboček najdete zde.
Dokumenty ke staženíNahlédněte do Obchodních podmínek a dalších dokumentů.